Turizmo rinkodara

Kiekvienos rinkodaros strategija išties prasideda nuo plano, nuo to nesiskiria ir turizmo rinkodara. Rinkodaros planas šiuo atveju yra tai, kas bus  tiksliai daroma, kad būtų pritraukti lankytojai. Turizmo rinkodaroje labai svarbi – reklama. Asmenys ir organizacijas verčia nustatyti tikslų biudžetą, kurį jie skirs būtent reklamos išlaidoms. Kiekvieno turizmo sezono pabaigoje reikia panaudoti rinkodaros planą, kad būtų nustatyti tikslai kitiems metams, ar kitam sezonui.

Partnerystė
Turizmo rinkodara gali būti pakankamai brangi, ypač jei norima pritraukti turistų iš kitų pasaulio ar Europos šalių. Tipiniai finansavimo šaltiniai yra Valstybinės turizmo agentūros arba Europos sąjunga. Arba galima susirasti privačių, ar viešų partnerių, kurie mielai paremtų turizmą. Tai gali būti įvairios įmonės, kurių dėka gaunamas ne tik piniginis finansavimas, bet ir daiktinė parama.

Turizmo rinkodara turi išskirtinių savybių, nei kiti rinkodaros planai. Kadangi turistai yra laikini, jie yra veikiami vietinės prekybos ir paslaugų per trumpesnį laikotarpį. Taip pat turistai visuomet tikisi išvykti su geromis emocijomis, todėl reikia galvoti apie tokią strategiją, kuri būtų nukreipta į emocijas. Teikti turistams įvairias pramogas, edukacinę veiklą, vesti renginius.

Turizmas ir savanorystė
Yra galimybė suderinti turizmą ir savanorystę. O tai ir yra dar viena turizmo rinkodaros strategija. Kadangi turizmui nėra skiriama daug pinigų, tai jauniems žmonėms galima siūlyti būtent vasarą praleisti savanoriaujant. Tai kitaip vadinamas savanorinis turizmas, kai yra padedama tvarkyti aplinką ir tuo pačiu poilsiaujama. Toks darnus turizmas pabrėžia veiklą bei vertybes ir tikslus. Tokia praktika apima energijos taupymą, atnaujinimą.

Pagrindinės turizmo, o ypač kaimo sektoriaus marketingo funkcijos yra kontakto su klientais užmezgimas, norint juos pritraukti, susigrąžinti ateinantiems apsilankymams bei rekomendacijoms iš lūpų į lupas. Verslo plėtros, norint gauti gerus rėmėjus ir toliau plėstis, bei tobulėti. Ir toliau eina pasiektų rezultatų analizė, po kurios seka veiklos koregavimas, tobulinimas.

Scroll to Top