Krovinio markiravimas

_rop5923

Transporto sferoje yra begalės įvairiausių veiklų, pradedant nuo krovinių paruošimo, gabenimo vietiniais bei tarptautiniais keliais, dokumentų, licenzijų tvarku, sandėliavimo paslaugų teikimo, baigiant įvairiais pašaliniais darbais, kurie duoda vertės logistikos kompanijai. Dažniausiai tokie darbai būna tam tikros paslaugos, kurios suteikia klientams lankstumo bei gerą pasirinkimą. Paprastai tai muitinės tarpininkavimo paslaugos, ar krovinių markiravimas, tam tikrų pakuočių ženklinimo, lipdukų klijavimo paslauga. Taip pat, klientai itin vertina tai, kad įmonė gali suteikti intermodalinių ir multimodalinių krovinių pervežimo paslaugas bei krovinio draudimą. Kaip žinia nė vienas nėra apsaugotas nuo nelaimingų nutikimų ir visais metų laikais kelyje tyko įvairūs pavojai: prastos kelio sąlygos, sniegas, rūkas, plikledis, neapdairūs vairuotojai, pervargę vairuotojai, todėl krovinio draudimas yra labai svarbi paslauga, kuri gali nulemti užsakovo apsisprendimą, kurią krovinių gabenimo įmonę samdyti. Taigi, kuo logistikos kompanija suteikia didesnį ir patrauklesnį paslaugų spektrą, tuo klientai dažniau renkasi tokią įmonę. Logistikos kompanijos Lietuvoje taip pritraukia naujus investuotojus, ne tik iš Lietuvos, bet ir viso pasaulio. Tobulėjimas transporto srityje yra labai svarbus, todėl įmonės privalo stengtis bei nelikti stagnacijoje.

Viena jau iš paminėtų paslaugų yra krovinio markiravimas. Tai šalutinė paslauga, tačiau naudinga, kadangi logistikos kompanija gali iškart sužymėti krovinius, jų specialiai nereikia gabenti į kitą įmonę, kad ji galėtų tai padaryti prieš išsiuntimą. Tai dažniausiai būna kažkokių dėžių žymėjimas, banderolių klijavimas, popierinių etikečių klijavimas ant krovinio. Krovinio markiravimas skirstomas į kelis tipus, tai dažniausiai vežimo, krovininį, priekinį bei specialų. Tokias paslaugas naudojančios įmones dažniausiai sutaupo ne tik pinigų, bet ir laiko.

Krovinio markiravimas Lietuvoje yra plačiai naudojamas didesnėse logistikos kompanijose. Mažesnės retai teikia tokią paslaugą, tačiau einant laikui visi tobulėja arba turi prisivyti konkurentus, jei nori būti gerai pastebimi.