Kuomet probiotikai gali būti naudingi organizmui?

Probiotikai moterims

Šiuo metu galime rinktis iš gausybės skirtingų maisto papildų. Ir nors visi skirtingai vadinasi, skirtingai veikia organizmą ir yra išgaunami skirtingais būdais, bet visi skirti pagerinti savijautai bei organizmo būklei. Tam, kad būtų pasiektas geriausias rezultatas, reikėtų aiškiai nusistatyti, kas netenkina ir ką norima pakeisti organizme. Tuomet galima parinkti tiksliausią papildą, kuris suteiks didžiausią naudą. Šiuo metu iškeliama probiotikų nauda organizmui, tuo labiau, šis papildas gali būti skiriamas vaikams, net kūdikiams, bet kokio amžiaus vyrams ir moterims. Tad pažiūrėkime, kada probiotikai yra naudingiausi ir ar šiuo metu būtų tikslinga juos vartoti.

 

Pirmiausia priežastis vartoti probiotikus yra antibiotikų vartojimas. Po antibiotikų kurso daugelis bakterijų dingsta. Antibiotikams nėra svarbu, geroji tai bakterija ar blogoji, jie sunaikina visas. Gerai, kad galime atstatyti gerųjų bakterijų skaičių probiotikų pagalba. Taip padėsime tvirtą pagrindą organizmui padėdami atstatyti prarastas bakterijas ir daug greičiau bus atkurta natūrali jų pusiausvyra.

 

Tyrimai parodė, kad probiotikų trūkumas gali įtakoti įvairias, iš pirmo žvilgsnio nesusijusias ligas bei sutrikimus. Padidėjęs nuovargis, depresija, padidėjęs cholesterolio kiekis gali atsirasti, jei organizmas jaučia gerųjų bakterijų stygių. Blogas žarnyno darbas, spuogai taip pat gali būti pasekmė procesų, kurios sutvarkytų probiotikai.

 

Praturtinti kasdienį racioną probiotikais dar nereiškia, kad būtina pirkti piliules vaistinėje. Galima pasistengti ir atsirinkti maisto produktus, kuriuose natūraliai gausu šių medžiagų. Dauguma fermentuotų produktų suteikia žarnynui gerųjų bakterijų. Paprastai tariant, visi rauginti pieno produktai, raugintos daržovės savo sudėtyje jau turi natūraliai susidariusių probiotikų bei maistinių skaidulų. Taip pat atkreipkite dėmesį į jogurtą ir kitus pieno produktus. Ne visuose jų galima rasti probiotikus, nes kai kurie būna termiškai apdoroti ar savo sudėtyje turi mažai pieno, todėl prieš perkant pasidomėkite, kurios prekės yra naudingiausios.

 

Jei susidūrėte su negalavimu, tuomet geriausia būtų kreiptis į specialistus, kad nustatytų tikslią jų priežastį ir būtų galima ją išspręsti. Probiotikus galima vartoti kaip maisto papildą arba stengtis gauti kartu su maistu. Iš esmės, labai svarbu yra subalansuoti mitybą bei valgyti kuo įvairesnį maistą, kad organizmas mažais kiekiais gautų įvairių medžiagų.