Kuo verslui gali padėti kontaktų centras?

Kontaktų centras

Šiais laikais daugelis žmonių stengiasi turėti savo verslą ir dirbti sau pačiam, o ne kitiems. Verslo idėją ne vienas pradeda brandinti dar jaunystėje ir vos sulaukę tinkamo amžiaus ar gavę pinigų, kad galėtų juos investuoti, to imasi. Verslą iš esmės susikurti yra paprasta, tačiau ne taip paprasta konkuruoti išties didelėje rinkoje ir išsilaikyti. Norint vystyti brandų verslą daug metų, pardavinėti savo paslaugas, reikia susikurti nuolatinį, lojalių klientų ratą. O kaip tai padaryti?

Kaip pritraukti lojalius klientus?

Kiekvienas vadovas žino, kad norint, jog įmonė klestėtų ir augtų, ji turi turėti savo klientų ratą. Vienas iš būdų tą ratą susikurti yra pačiam investuoti laiką ir žinias. Klientų galima ieškoti įvairiuose verslo susitikimuose, bendruomenių susibūrimuose, verslo vakarienių metu. Žinoma, tai reikalauja daug laiko ir dėmesio, reikia mėgti tokiuose sambūriuose būti ir, apskritai, reikia žinoti, kur jie vyksta. Kitas būdas – susirasti klientus skambinant jiems. Jeigu įmonei trūksta klientų, jų galima susirasti skambinant ir bandant įtikinti įsigyti jų paslaugas. Šis procesas reikalauja tikrai daug laiko, nes reikia susirinkti duomenų bazę, pasitikrinti, ar įmonės tikrai galėtų būti klientai ir, žinoma, užtrunka visiems paskambinti bei papasakoti apie teikiamą paslaugą. Tai taip pat reikia mokėti daryti, nes nieko neišmanant apie šaltus skambučius, labai sunku pritraukti potencialų klientą. Tad, kodėl gi nesikreipus į tai išmanančius profesionalus – kontaktų centrą?

Kas yra kontaktų centras?

Kontaktų centras yra įmonė, kurioje dirba profesionalai, išmanantys telemarketingo gudrybes. Šie profesionalai žino kaip skambinti, kaip pritraukti klientą ir įsiūlyti paslaugą. Geriausia tai, kad kiekvienas kontaktų centras turi sukaupę savo duomenų bazes. Žmonės, dirbantys tokiose įmonėse, naudoja įvairius ryšio kanalus, tokius kaip pokalbiai telefonu, susirašinėjimai elektroniniais laiškais, pokalbiai internetu, balso ryšys ar net internetinis faksas. Kontaktų centre dirbantys asmenys ne tik, kad ieško kliento, bet ir gali juos išlaikyti. Jie teikia įvairias paslaugas, viena iš jų – klientų pritraukimas, o kitos yra jų išlaikymas, susidūrimas su įvairiomis problemomis ir jų sprendimas.

Jeigu įmonei reikia klientų, tai tikrai verta kreiptis į kontaktų centrus, kurie tuos klientus gali labai greitai pritraukti ir iš šalto kontakto juos paversti šiltais. Gavus šiltą kliento kontaktą, belieka jam įrodyti, kodėl verta rinktis įmonės paslaugas, kokie jos privalumai ir kuo ji skiriasi nuo savo konkurentų. Šiltas kontaktas visada yra geresnis už šaltą ne tik laiko atžvilgiu, bet ir malonumo bendrauti.

Žinoma, klientus pritraukia ir internetinė reklama. Šis būdas tikrai efektyvus ir daugelis jo imasi. Tačiau, norint investuoti į reklamą, reikia jau gauti pajamas. O pajamas galima gauti jau turint savo nors ir nedidelį, tačiau pasitikinčių klientų ratą, kurie investuoja į savo verslą ir tikisi gauti geriausią grąžą.